Capitolul I. Prezentare generală și scopul documentului
Magazinul online este deținut și adminstrat de ARDEALE COSMETICS S.R.L., cu sediul social în Mun. Reghin, Str. Republicii Nr. 2, Romania, înmatriculat la Registrul Comerțului cu nr. J26/982/2018, având cod unic de înregistrare RO39516725, denumită în cele ce urmează „Societatea/Compania/Laterre.ro”.
Ne puteți contacta prin următoarele mijloace:
⦁ Prin poștă la adresa de corespondență: Str. Republicii nr. 2, Mun. Reghin, Jud. Mureș, cod poștal 545300, România
⦁ Prin email la următoarea adresă: office@laterre.ro
⦁ Prin telefon la numărul: +40760795997
Scopul acestui document este de a defini termenii și condițiile pentru furnizarea și utilizarea serviciilor site-ului laterre.ro, denumit în continuare „Site-ul”.
În timpul navigării pe platforma noastră online, termenii precum, dar, fără a ne limita la: “noi”, “al/ale nostru/noastre” se referă la Laterre.ro.
Platforma noastră online include toate informațiile online și serviciile disponibile pe site, pentru Utilizatorii care acceptă termenii și condițiile precum și alte detalii prezentate în acest document.
Vizitând platforma noastră online și / sau comandând orice produs disponibil pe această platformă, vă angajați să acceptați și să respectați următorii Termeni și Condiții, incluzând termenii, condițiile și politicile adiționali/le menționate în cele ce urmează și/sau disponibile prin hyperlink. Acești Termeni și Condiții se aplică tuturor Utilizatorilor platformei noastre online, incluzând fără limitare Utilizatorilor care sunt navigatori, furnizori, clienți, comercianți, și/sau distribuitori de conținut.
Prin utilizarea acestui site, recunoașteți că ați citit aceste condiții și le-ați acceptat. În cazul în care nu sunteți de acord cu Termenii și Condițiile expuse, în integralitate, vă rugăm să nu accesați serviciile noastre.
Orice caracteristică nouă sau opțiune care va fi adăugată platformei noastre va fi de asemenea obiectul Termenilor și Condițiilor prezente. Puteți citi ultima versiune a Termenilor și Condițiilor noastre pe această pagină. Ne rezervăm dreptul de a actualiza, schimba sau înlocui orice parte sau detaliu din Termenii și Condițiile noastre, informându-vă despre schimbări prin intermediul canalelor de comunicare disponibile pe platforma noastră online. Este responsabilitatea dumneavoastră să verificați această pagină periodic pentru a verifica schimbările. Continuarea utilizării sau accesării Site-ului urmând informațiile despre actualizările din Termeni și Condiții semnifică acceptul dumneavoastră pentru aceste schimbări.
Capitolul II. Termeni și definiții
Platforma online | Se referă la Magazinul online Laterre.ro. |
Magazinul online | Se referă la Magazinul online Laterre.ro. |
Client | Persoana fizică sau juridică care a comandat unul dintre produsele oferite de Laterre.ro, în urma unei solicitării transmise prin intermediul site-ului sau comunicată prin telefon. |
Produs | Se referă la bunurile disponibile din partea Laterre.ro, pentru cumpărare de către Client. |
Utilizator | Persoana fizică sau juridică, pe parcursul utilizării site-ului. |
Comandă | Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Prestator și Cumparator prin care Prestatorul este de acord să livreze bunurile și cumparatorul este de acord sa primească aceste Bunuri și să facă plata acestora. |
Contract | Contract încheiat prin mijloace electronice. Contractul se consideră încheiat în momentul în care Laterre.ro a confirmat Comanda. |
Bunuri | Orice produs, inclusiv documentele menționate în comanda, care urmează a fi furnizate de către Prestator. |
Specificații | Toate specificațiile, documentațiile tehnice și/sau descrierile bunurilor sau serviciilor așa cum sunt precizate în comandă. |
Recenzie | Apreciere sau observație critică cu referire la un Produs. |
Link | Se referă la un cuvânt cheie sau adresa unui site din afara sau interiorul Site-ului care prin accesarea acestuia prin Click inițiază vizitarea unei pagini de internet noi. |
Curier | Orice persoana de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid. |
Capitolul III. Dreptul de proprietate intelectuală
Conţinutul magazinului online Laterre.ro: imagini, texte, elemente de grafică web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate constituie integral proprietatea Companiei şi este aparat de Legea privind dreptul de autor şi drepturile conexe şi de legile privind proprietatea intelectuală şi industrială. Folosirea fără acordul Companiei a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepseşte, conform legislaţiei în vigoare.
Compania poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o formă descrisă, un anumit conţinut al site-ului. Acest acord se aplică strict pentru conţinutul/conţinuturile definite, pe o perioada stabilită în acord şi doar pentru persoana/persoanele cărora li s-a permis utilizarea acestor conţinuturi, fără a putea utiliza alte conţinuturi ale magazinului online Laterre.ro.
Utilizarea pe magazinul online Laterre.ro a oricărui nume de marcă înregistrată nu constituie reclamă pentru compania respectivă. Compania nu îşi asumă responsabilitatea şi nu poate fi învinuită pentru pagubele apărute prin folosirea conţinutului site-ului.
Pentru sesizații vă rugăm să raportați orice eventuală încălcare a dreptului de autor sesizată pe site la adresa office@laterre.ro.
Capitolul IV. Condiții Generale
Acceptând Termenii și Condițiile prezentate pe această pagină, se înțelege că aveți minim 16 ani conform legilor României și, în cazul în care sunteți părinte, consimțiți utilizarea site-ului nostru de către minorii dumneavoastră.
Ne rezervăm dreptul să refuzăm să oferim servicii către oricine pentru orice motiv la orice moment.
Dacă aveți probleme legate de o comandă, puteți lua legătura cu noi pe adresa de e-mail office@laterre.ro sau la numărul de telefon +40760795997.
În situația în care considerați că Laterre.ro nu a soluționat sesizarea pe măsura așteptărilor dvs., vă puteți adresa Platformei europene de soluționare online a litigiilor (SOL), care este pusă la dispoziție de Comisia Europeană pentru a crește siguranța și corectitudinea cumpărăturilor online, oferind acces la instrumente de calitate pentru soluționarea litigiilor.
Capitolul V. Prelucrarea datelor personale
Prin completarea datelor dvs. atunci când creați un cont, când transmiteti o comanda, prin contactarea noastră prin orice mijloace (formular contact, email, telefonic, social media etc.) înțelegeți că datele dvs. personale vor fi incluse în baza noastră de date și că vor fi prelucrate în temeiul contractului electronic dintre părți (Termeni și condiții), pentru a putea răspunde solicitărilor dvs., pentru a vă oferi asistență tehnică solicitată dar și pentru a îmbunătăți produsele și serviciile noastre. Pentru orice detalii ce țin de prelucrarea datelor personale de către Laterre.ro vă rugăm să citiți Politica de confidențialitate.
Exista însă și posibilitatea ca societatea noastră să vă transmită oferte personalizate cu produse similare celor comandate doar în cazul în care ați efectuat cel puțin o data o comanda pe website-ul nostru, fără ca dvs. să vă fi abonat la newsletter, având la bază interesul nostru legitim în scopuri de marketing și publicitate (art. 6/1/f din GDPR). Interesul legitim pe marketing vizeaza doar oferte pe produse similare cu cele comandate.
Nu aveți dreptul să folosiți adrese de e-mail/ conturi de social media false, pretinzând că sunteți altcineva decât cine sunteți ori să încercați să induceți în eroare Compania, în legătură cu originea oricăror comentarii. Sunteți direct responsabil pentru orice comentariu/recenzie publicați și pentru acuratețea informațiilor publicate. Laterre.ro nu este responsabil și nu își va asuma nicio răspundere pentru orice comentariu publicat de către dumneavoastră sau o terță parte.
Ne-am asigurat că atât angajații noștri, care sunt autorizați să prelucreze datele cu caracter personal, s-au angajat să păstreze confidențialitatea datelor în conformitate cu prevederile GDPR, pentru durata angajării lor, precum și după încetarea angajării.
Capitolul VI. Utilizarea cookie-urilor
Magazinului online Laterre.ro folosește cookie-uri. Cookie-urile reprezintă date stocate pe hardul Utilizatorului, conţinând informaţii despre Utilizator. Folosirea mecanismului de tip cookie reprezintă un avantaj în folosul Utilizatorilor. Pentru a afla lista cookie-urilor folosite de site-ul nostru va rugam sa accesați Politica privind utilizarea cookie-urilor.
Capitolul VII. Securitatea datelor
Laterre.ro adoptă toate măsurile de securitate pentru a proteja informațiile personale ale Clienților săi și ale Utilizatorilor platformei sale online.
Prin înregistrarea unui cont în platforma noastră online, prin utilizarea formularului de comandă sau a formularului de contact, Utilizatorul își asumă răspunderea pentru informațiile transmise.
În momentul transmiterii datelor personale către noi, prin secțiunea Contact, informațiile vor fi protejate atât offline cât și online. Toate informațiile despre Utilizatori sunt confidențiale. Doar angajații a căror activitate specifică presupune prelucrarea informațiilor personale (de exemplu, reprezentanții serviciu de suport tehnic) au acces la datele de identificare ale Utilizatorilor. Serverele pe care sunt stocate informațiile personale de identificare a Utilizatorilor sunt localizate într-un amplasament securizat.
Capitolul VIII. Detalii despre Produse
Produsele comercializate de Laterre.ro prin intermediul magazinului online pot fi achiziționate prin comandă online, telefonic, sau e-mail.
Laterre.ro nu garantează disponibilitatea acestor Produse în orice moment.
Ne rezervăm dreptul, dar nu suntem obligați să limităm furnizarea Produselor către o anumită persoană, regiune geografică sau locații exacte. Putem pune în aplicare acest drept, de la caz la caz. Ne rezervăm dreptul să limităm disponibilitatea oricărui Produs pe care îl avem publicat pe Site. Toate descrierile Produselor sau prețurile afișate pe site pot fi schimbate în orice moment fără notificare prealabilă, la discreția noastră. Orice ofertă pentru orice Produs este nulă în cazul în care este interzisă, derizorie sau eronată în mod evident.
Capitolul IX. Înregistrarea unui cont pe laterre.ro
Înregistrarea unui cont se poate realiza prin completarea numelui, prenumelui, adresei de email, telefon, adresa de livrare, facturare si crearea unei parole. Este recomandat ca Utilizatorul să folosească cel puțin opt caractere, litere mari și mici, numere și simboluri pentru parolă. După ce Utilizatorul confirmă că a citit și este de acord cu Termenii și condițiile și confirmă că are peste 18 ani și este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, un email cu codul de validare va fi trimis pe adresa de email. Verificați căsuța poștală și urmați linkul din email pentru a activa contul. Odată accesat linkul, contul dvs. va fi activat și veți fi redirecționat către acesta.
În cazul în care Utilizatorul nu este înregistrat/ nu are un Cont și a apăsat ,,Finalizare comanda” în coșul de cumpărături, acesta are posibilitatea de a crea un cont în timpul completării detaliilor de facturare și livrare. Astfel, în secțiunea „Cont nou”, Utilizatorul poate introduce numele, prenumele, adresa de email și numărul de telefon, cât și adresa de facturare pentru înregistrarea unui cont nou. Parola trebuie să fie de cel puțin opt caractere și este recomandat ca Utilizatorul să folosească litere mari și mici, numere și simboluri. După finalizarea comenzii, un mesaj automat va fi trimis pe adresa de e-mail indicată, care va conține un link de activare a contului, pentru a verifica validitatea adresei de e-mail. Odată accesat linkul, contul dvs. va fi activat și veți fi redirecționat către acesta.
Cu ajutorul adresei de e-mail și a parolei introduse, puteți să vă autentificați pentru a avea acces la panoul de control al contului dvs. de unde puteți să vedeți comenzile recente, să administrați adresele de livrare și de facturare, să editați parola, detaliile contului și abonarea la newsletter.
Capitolul X. Procedura de comandă
Coșul de cumpărături
În pagina Produsului, în urma selecției produsului dorit, prin apăsarea butonului „Adaugă în coș”, produsul este automat transferat în coșul de cumpărături. Pot fi introduse mai multe produse în coș înainte de finaliza o comandă.
Accesând coșul de cumpărături, Utilizatorii au posibilitatea să modifice cantitatea, să introducă cupoane promoționale -dacă este cazul- și să înainteze spre finalizarea comenzii, respectiv spre formularul de comandă.
Plasarea/ Confirmarea comenzii
Pentru plasarea unei comenzi nu este necesar ca utilizatorul să aibă un cont înregistrat în platformă, însă recomandăm crearea unui cont în cazul în care considerați că veți reveni pe site-ul nostru, întrucât vom păstra în contul dvs. informațiile de livrare și facturare, wishlist-ul și veți avea acces la informații despre achizițiile recente, ceea ce noi considerăm că vor face experiența dvs. pe site-ul nostru mult mai plăcută.
Pentru finalizarea unei comenzi este necesară completarea detaliilor de facturare și livrare. Pentru Utilizatorii înregistrați sau care nu au cont, completarea detaliilor din secțiunea „Detalii de facturare” și „Detalii de livrare” este necesară. În cazul în care există o adresă de livrare diferită față de cea de facturare, debifați opțiunea „Adresa mea de livrare este aceeași cu cea de facturare”. Livrarea și facturarea pot fi făcute strict pentru adrese din România.
Informațiile pe care le solicităm în momentul plasării unei comenzi
⦁ Detalii cont (nume, prenume, email, telefon)
⦁ Adresă facturare (adresă, oraș, țară, județ)
⦁ Adresă livrare – dacă este cazul (adresă, oraș, țară, județ)
⦁ Metodă de livrare (livrare prin GLS Curier Romania)
⦁ Metodă de plată (transfer bancar, plata cu card, plata la livrare)
Opțiuni de plată
Ultimul pas în procesul de plasare al comenzii este stabilirea metodei de plată. În acest moment puteți opta pentru plata prin sistem ramburs (direct curierului în momentul livrării, numerar) sau plata online cu cardul prin intermediul procesatorului de plăți.
În cazul în care veți opta pentru plata cu cardul, după selectarea butonului „Confirmă comanda”, veți fi redirecționat către pagina procesatorului de plăți unde va trebui sa introduceți datele cardului. NETOPIA Payments asigura un grad adecvat de securitate și confidențialitate datelor dvs.
Confirmarea Comenzii
Ulterior plasării comenzii (și a efectuării plății, dacă ați optat pentru plata cu cardul) veți primi un e-mail automat de confirmare a primirii si acceptarii comenzii.
In momentul pregatirii comenzii si expedierii acesteia, veti primi de asemenea e-mail prin care veti fi informat cu privire la faptul ca a plecat spre dumneavoastra comanda.
Ne rezervăm dreptul să refuzăm o anumită sau mai multe comenzi pe care le plasați pe site-ul nostru. Este posibil, la discreția noastră, să limităm ori să anulăm cantități comandate per persoană sau per comandă. Aceste restricții ar putea include comenzi plasate de către sau sub aceeași adresa de e-mail, card bancar de debit sau credit și / sau comenzi care folosesc aceeași adresă de facturare și / sau de livrare. În cazul în care aducem o modificare unei comenzi sau anulăm o comandă, vom încerca toate canalele de comunicare posibile folosind informațiile de contact: email sau număr de telefon oferite la momentul plasării comenzii pentru a vă informa.
Ne rezervăm dreptul să limităm, să anulăm sau să interzicem comenzi care, sub judecată noastră, par a fi plasate de către agenți, revânzători sau distribuitori.
Contractul
Clientul ia la cunoștință că după confirmarea prin email a comenzii Produsului intervine un contract electronic de furnizare servicii, încheiat pentru produsul comandat.
Capitolul XI. Detalii despre contractul de furnizare servicii la distanță
CONTRACTUL COMERCIAL LA DISTANȚĂ
Prin lansarea unei comenzi electronice prin intermediul magazinului online Laterre.ro, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Prestator își derulează operațiunile.
Contractul va fi compus din următoarele documente:
a. Comanda Cumpărătorului
b. Confirmarea comenzii de către Prestator
c. Termenii și condițiile contractuale
Comandarea de către Client a unui produs implică o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Prestator se consideră finalizată atunci când există o confirmare verbală (telefonică) sau electronică (e-mail/ SMS) din partea Prestatorului către cumparator, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Prestatorul nu consideră în niciun moment o comandă neconfirmată ca având valoarea unui contract.
Prezentul contract intră în vigoare la confirmarea comenzii de către Prestator. Termenii și condițiile generale de furnizarea serviciilor vor sta la baza contractului astfel încheiat.
Art. 1. OBIECTUL CONTRACTULUI
Cumpărătorul se obligă să cumpere de la Prestator. Prestatorul se obligă să furnizeze produsele solicitate prin comanda efectuată de către Cumpărător numai dacă aceasta a fost confirmată de către Prestator prin e-mail/ SMS/ telefonic. Comanda trebuie confirmată pentru cantitatea specificată de către Cumpărător sau pentru cantitatea/ produsele de care cad de comun acord Prestatorul și Cumparatorul în ipostaza în care nu există cantitatea necesară în stoc.
Art. 2. LIVRAREA PRODUSELOR
Livrarea produselor se face prin intermediul serviciilor de curierat- GLS Curier Romania- iar pretul unic pentru livrare este de 18,0 lei. Livrarea se plătește în momentul plasării comenzii, odată cu plata produselor comandate.
În eventualitatea în care comanda depășește pragul de minimum 250lei, livrarea este gratuită.
Termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii. Comenzile primite până în ora 15:00 vor fi colectate în ziua respectivă.
Art. 3. DURATA CONTRACTULUI
3.1. Prezentul contract intră în vigoare în momentul confirmării de către Laterre.ro a comenzii lansate de cumpărător.
3.2. Confirmarea comenzii de către Laterre.ro se va face telefonic, prin SMS pe numărul de telefon furnizat de Cumpărător sau prin e-mail pe adresa de corespondență furnizată de către Cumpărător.
3.3. Contractul se încheie la 14 zile din momentul livrării pentru orice fel de serviciu sau produs. Timpul contractului ia în considerare dreptul simplu al Consumatorului de a returna produsul, cât și dreptul de a returna produsul în cazul constatării diferențelor între comanda (factură) și conținutul coletului. Adițional, se adaugă 30 de zile de la retur în care Prestatorul este obligat să ramburseze contravaloarea, acolo unde este cazul.
Art. 4. OBLIGAȚIILE PRESTATORULUI
4.1. Să livreze produsele în ambalajele originale, sigilate și fără deteriorări.
4.2. Să livreze produsele comandate de cumpărător în cantitățile, la prețul și în timpul prevăzut în confirmarea comenzii sau în timpul prevăzut în discuția dintre Prestator și Cumparator.
4.3. Să informeze cumpărătorul în situația întârzierii sau imposibilității asigurării produselor comandate în totalitate sau parțial.
4.4. În situația în care cumpărătorul denunță contractul, înainte de livrarea produselor, renunțând la comanda sa, Laterre.ro se obligă să nu mai efectueze această livrare.
Art. 5. OBLIGAȚIILE CUMPĂRĂTORULUI
5.1. Se obligă să ia la cunoștință de prevederile de utilizare ale magazinului online Laterre.ro și recunoaște că a fost de acord cu ele la efectuarea comenzii și implicit semnarea acestui contract.
5.2. Se obligă să caute o cale amiabilă de înțelegere sau soluționare a conflictului cu Prestatorul în cazul în care acesta nu poate confirma comanda integral sau parțial, din cauza stocului din distribuție.
5.3. Se obligă să caute o cale amiabilă de înțelegere sau soluționare a conflictului cu Prestatorul în cazul în care acesta nu poate confirma Produsele integral sau parțial.
5.4. Se obligă sa plătească valoarea contractului.
Art. 6. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII
Proprietatea asupra bunurilor/produselor va fi transferată la momentul efectuarii plății, din partea Clientului. Plata se face prin intermediul procesatorului de plăți- online- sau ramburs.
Sub acest aspect, Produsele vor fi livrate Cumpărătorului, acesta procedând la semnarea de primire a documentului de transport, furnizat de către curier.
Dacă, după transferul proprietății, cumparatorul constată diferențe între comanda (factură) și conținutul coletului, acesta va notifica, în scris, Prestatorul, în termen de maxim 3 zile.
Art. 7. DREPTUL DE DENUNȚARE UNILATERALĂ A CONTRATULUI
7.1. Conform legislației în vigoare, aveți posibilitatea de a renunța la Produsele achiziționate în termen de cel mult 14 de zile calendaristice de la data achiziției acesteia. În această situație Laterre.ro vă va returna prețul plătit pentru achiziționarea Produsului. Această clauză nu se aplică în cazul în care Cumpărătorul a achiziționat produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator și produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
7.2. După expirarea termenului mai sus precizat, achiziția devine definitivă și nu mai aveam niciun drept de a solicita Laterre.ro prețul plătit pentru achiziționarea licenței.
7.3. Unde este posibil, în conformitate cu legislația în vigoare, Returnarea produsului se face pe cheltuiala cumpărătorului și cu condiția ca produsul să se afle în aceeași stare în care a fost primit (intact, nefolosit, în stare perfectă de funcționare). Această clauză nu se aplică pentru produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
7.4. În cazul în care produsul returnat prezintă ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri, ori lipsesc documentele cu care a fost predat, vânzătorul poate refuza returul sau poate accepta returul cu recuperarea prejudiciilor aduse.
7.5. În cazul returnării produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la retur.
Art. 8. RĂSPUNDEREA CONTRACTUALĂ
8.1. Magazinul online Laterre.ro nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcută responsabilă pentru orice pagubă apărută prin folosirea în orice fel a Produselor contractate. Laterre.ro nu garantează și nici nu va putea fi considerată responsabilă în cazul în care Serviciile contractate nu corespund scopului pentru care au fost cumpărate.
8.2. Platforma Laterre.ro nu își asumă răspunderea pentru funcționarea defectuoasă, viruși, daune cauzate de erori de sistem, ca urmare a accesării paginii de website.
Art. 9. FORȚA MAJORĂ
Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Art. 10. LEGEA APLICABILĂ
Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Laterre.ro și clienții săi se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.
Deși puțin probabil, pot exista cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități sau erori, prețul ori caracteristicile produsului afișate pe site să nu fie cele reale. În aceste cazuri, vânzătorul va anunța cumpărătorul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, iar dacă livrarea nu s-a efectuat încă, vânzătorul are dreptul de a anula livrarea respectivului produs.
Prețurile serviciilor noastre pot fi schimbate în orice moment și fără notificări.
Prețurile afișate pe site sunt în RON, au TVA inclus și reprezintă costul final al Produsului, la care se adaugă taxa de livrare (dacă această opțiune este selectată). Prețul total al unui Produs comandat cuprinde prețul acestuia și orice alta taxă, dacă este cazul.
Prețul final se poate modifica, dacă se dovedește ca a fost afișat greșit pe site, dintr-o eroare neprevăzută a sistemului, caz în care cumpărătorul va fi anunțat telefonic sau prin e-mail (conform prevederilor art. 1.665 C. civ.).
Cu toate cele menționate în cuprinsul acestui capitol, promitem să menținem un standard ridicat al Serviciilor și să practicăm o politică de preț corectă, conform pieței de nișă.
Capitolul XII. Facturare
Sunteți de acord să oferiți informații actualizate și complete pentru o facturare și livrare corectă și fără situații extraordinare.
Sunteți de acord să actualizați imediat și fără ezitare datele comunicate și alte informații, incluzând adresa de e-mail și datele de facturare pentru ca Laterre.ro să proceseze corect și complet tranzacțiile și pentru a vă contacta dacă necesitatea apare.
Capitolul XIII. Politica de returnare
Pentru cumpărăturile din magazinul online, cumpărătorul are dreptul să notifice în scris vânzătorului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestării de servicii, de la semnarea contractului.
Returnarea produsului se face pe cheltuiala cumpărătorului și cu condiția ca produsul să se afle în aceeași stare în care a fost primit.
În cazul în care produsul returnat prezintă ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri, ori lipsesc documentele cu care a fost predat, vânzătorul poate refuza returul sau poate accepta returul cu recuperarea prejudiciilor aduse.
În cazul returnării produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 7 zile de la efectuarea returului.
Pentru returul produselor achizitionate care îndeplinesc condițiile legii prezentate mai sus, vă rugăm să trimiteți un e-mail pe adresa office@laterre.ro, în care să includeți informațiile prevăzute în Modelul declarației de retragere, după cum urmează:
Model declarație de retragere
Către:
ARDEALE COSMETICS S.R.L., cu sediul social în Mun. Reghin, Str. Republicii Nr. 2, România
Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la
⦁ vânzarea următoarelor produse
Informații despre vânzarea produselor:
⦁ ID comandă: ………………………………………
⦁ Comandate la data …./…./…………..*/, primite la data …./…./…………..*;
⦁ Numele clientului ………………………………………
⦁ Adresa clientului ………………………………………
⦁ Contul IBAN ____ ____ ____ ____ ____ ____
Data: …./…./………….
…………………………..
Semnătura clientului
(doar în cazul în care acest
formular este notificat pe hârtie)
(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.
De asemenea, puteţi completa şi transmite pe adresa de e-mail office@laterre.ro formularul standard de retragere prevăzut de OUG 34/2014.
Exceptări de la dreptul de retragere
Conform Ordonantei de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță, sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale, produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator și produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
Capitolul XIV. Exonerarea de răspundere
Informaţiile incluse pe magazinul online Laterre.ro au caracter informativ şi sunt puse la dispoziţie cu bună credință, din surse pe care Prestatorul le consideră de încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informaţie intră sub incidenţa Legii privind dreptul de autor şi drepturile conexe, Utilizatorul este rugat să aducă acest fapt la cunoştinţă Prestatorului la adresa de e-mail office@laterre.ro, pentru a putea fi luate măsurile legale necesare.
Laterre.ro îşi rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru Produse care sunt afişate pe site, ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezintă preţuri evident eronate/derizorii pentru astfel de Produse (preţuri pe care le poate aprecia că fiind eronate/derizorii orice cumpărător cu un nivel mediu de pregătire).
Laterre.ro nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcută responsabilă pentru orice pagube apărute prin folosirea improprie a Produselor contractate prin intermediul acestui site.
Nu ne asumăm răspunderea pentru funcționarea defectuoasă, viruși, daune cauzate de erori de sistem, ca urmare a accesării paginii noastre.
Imaginea produselor are caracter informativ. Unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe site pot fi modificate fără preaviz sau pot contine erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spațiu, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă facem eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante.
Cu toate cele menționate în cuprinsul acestui capitol, promitem că vom face tot posibilul pentru ca informațiile oferite, care stau la baza experienței dumneavoastre de cumpărături, să fie actualizate și conforme cu Serviciul de interes.
Capitolul XV. Link-uri către terți
Magazinul nostru online poate conține link-uri către site-uri operate de terțe părți (“Site-urile Terțelor Părți“). Aceste link-uri sunt destinate să furnizeze doar informații suplimentare. Includerea pe Site-ul nostru a oricărui link către un Site al unei Terțe Părți nu înseamnă că aprobăm, avizăm sau acceptăm responsabilitatea pentru acest Site al unei Terțe Părți, conținutul sau utilizarea acestuia, sau utilizarea serviciilor puse la dispoziție prin acesta.
Nu suntem obligați să filtrăm și să monitorizăm și nu am investigat sau monitorizat niciun site al unei terțe părți pentru acuratețea, caracterul complet sau conformitatea cu legislația în vigoare. Nu suntem responsabili pentru eventualele pagube sau pierderi cauzate ca urmare a utilizării de către dvs. a acestor site-uri sau bazarea pe aceste site-uri ale terțelor părți.
Utilizați aceste Site-uri ale Terțelor Părți pe propriul risc. Vă sugerăm să verificați cu atenție politicile și practicile acestor terțe site-uri și să vă asigurați că le înțelegeți înainte să vă angajați în orice tip de acțiune sau tranzacție. Plângeri, pretenții sau revendicări, preocupări sau întrebări în legătură cu produsele și serviciile terțelor site-uri ar trebui direcționate și / sau redirecționate către acestea.
Capitolul XVI. Erori, Inexactități și alte Omiteri
Ocazional, există posibilitatea ca informații prezente pe site-ul nostru să conțină erori de tipografie, inexactități sau omiteri care ar putea fi asociate cu descrierile serviciilor, prețuri, promoții, oferte speciale, costuri de livrare, timpuri de livrare și disponibilități. Ne rezervăm dreptul de a corecta aceste erori, inexactități și omiteri, totodată să schimbăm ori să actualizăm informații sau să anulăm comenzi dacă există detalii în site-ul nostru ori în site-uri partenere și / sau aflate sub umbrela Laterre.ro, care sunt inexacte, în orice moment, fără informări în prealabil (incluzând după ce o comandă a fost depusă).
Capitolul XVII. Utilizări interzise ale website-ului Laterre.ro
În plus față de interzicerile deja menționate în Termeni și Condiții, nu sunteți autorizat să folosiți magazinul online Laterre.ro sau conținutul acestuia pentru următoarele:
a. orice acțiune ilegală;
b. să solicitați altor persoane să pornească sau să participe în acțiuni ilegale;
c. să încalce legile internaționale, federale, locale, reguli, legi generale sau alte ordonanțe locale;
d. să încălcați sau să nu respectați drepturile noastre intelectuale de proprietate ori ale altora;
e. să hărțuiți, abuzați, insultați, răniți, defăima, calomnia, denigra, intimida sau să discriminați pe bază de sex, orientare sexuală, religie, etnie, rasă, vârstă, naționalitate sau dizabilitate;
f. să publicați informații false sau să induceți în eroare intenționat prin informații;
g. să publicați sau să transmiteți viruși informatici sau orice tip de cod malițios care ar putea afecta funcționalitățile sau operațiunile Laterre.ro sau ale site-urilor partenere și / sau aflate sub umbrela Laterre.ro;
h. să colectați sau să monitorizați informațiile personale ale altora;
i. să înșelați, să acționați într-o infracțiune virtuală folosind diferite metode interzise la nivel internațional;
j. pentru orice scopuri obscene sau imorale;
k. să atacați sistemele de securitate Laterre.ro ori ale site-urilor partenere sau aflate sub umbrela Laterre.ro.
Ne rezervăm dreptul de a vă stopa fără ezitare accesul la Serviciile/Produsele Laterre.ro ori ale site-urilor partenere sau aflate sub umbrela Laterre.ro pentru încălcarea oricăror interziceri menționate în Termeni și Condiții.
Capitolul XVIII. Declinare de Garanții; Limitarea Răspunderii
Laterre.ro nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Prestator a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
Utilizatorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (adresa de e-mail și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului său.
Prin utilizarea Conținutului și/sau solicitarea unei oferte și/sau plasarea unei comenzi, Utilizatorul acceptă în mod expres și fără echivoc termenii și condițiile site-ului, în ultima versiune actualizată, care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data navigării pe site sau la momentul interacțiunii cu noi prin intermediul formularelor din site sau a datelor de contact.
Ne rezervăm dreptul ca în orice moment să modificăm ori să întrerupem anumite sau mai multe Servicii (ori orice parte sau conținut din Site-ul nostru), fără notificarea în prealabil.
Nu vom fi răspunzători în fața dumneavoastră ori a oricărui terț pentru modificările aduse, schimbările de prețuri, suspendarea sau încetarea anumitor sau a mai multor Servicii.
Capitolul XIX. Încheierea responsabilităților părților
Responsabilitățile și obligațiile părților contractante sub acești Termeni și Condiții vor rămâne aplicabile până la momentul în care acordul va fi încheiat de oricare dintre părți. Puteți încheia respectarea Termenilor și Condițiilor, în orice moment, printr-o notificare directă către Laterre.ro, comunicând că nu doriți continuarea acestor prevederi, sau prin încetarea accesării Site-ului nostru.
Dacă, prin judecata noastră, considerăm că ați încălcat ori vă suspectăm că ați încălcat una sau mai multe prevederi, ne rezervăm dreptul de a vă suspenda sau înceta definitiv accesul la site-ul nostru, fără o notificare în prealabil, dumneavoastră rămânând responsabil pentru daunele sau responsabilitățile dobândite în timpul utilizării site-ului nostru, incluzând data de suspendare sau încetare definitivă a accesului.
Capitolul XX. Soluționarea conflictelor. Legea aplicabilă
Orice tentativa de acces neautorizat la site și orice încercare de fraudă va fi raportata autoritatilor competente. Orice conflict apărut între Laterre.ro și Client se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă, prin înțelegere între cele doua parti.
Vă invităm să ne comunicați la adresa office@laterre.ro orice nemulțumire pe care o puteți avea în legătură cu Produsele noastre pentru o soluționare cât mai rapidă a situației semnalate.
În cazul în care sunteți nemulțumit de modul în care Laterre.ro a rezolvat o dispută, aveți dreptul de a deschide o dispută în platforma europeană de soluționare online a litigiilor („SOL”). SOL este pusă la dispoziție de Comisia Europeană pentru a crește siguranța și corectitudinea cumpărăturilor online, oferind acces la instrumente de calitate pentru soluționarea litigiilor: SOL .
În cazul în care conflictul nu poate fi rezolvat pe o cale amiabilă, se vor aplica prevederile legale românești din domeniu, iar soluționarea conflictelor este de competența instanțelor de judecată din România.
Capitolul XXI. Informații de contact
Întrebările, sugestiile și reclamațiile, în legătură cu Termenii și Condițiile sau alte politici disponibile pe Laterre.ro, trebuie trimise pe adresa de e-mail office@laterre.ro.
Capitolul XXII. Dispoziții finale
Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi constatată ca fiind nulă sau nevalidă, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
ANPC
In vederea solutionarii alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamatia Cumparatorului poate fi depusa in scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la urmatoarele date de contact: adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își
desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la urmatorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2”.
Disponibilitatea Produselor
- Disponibilitatea este afisata si explicata in pagina de prezentare a produsului.
- Disponibilitatea „In Stoc” inseamna ca produsul este disponibil.
- Disponibilitatea „Stoc Epuizat” inseamna ca produsul nu este disponibil.
- Actualizarea stocurilor online se face periodic in decursul unei zi lucratoare
- Ofertele de pe site sunt in limita stocului disponibil.